خوب

خوب تنها کلمه ای که کسی از آن ناراحت نمی شه

خوب

خوب تنها کلمه ای که کسی از آن ناراحت نمی شه

خوب

چون قرار که من فقط برای دل خودم بنویسم پس اول می خام یک داستان طنز را بنویسم 

البته من خیل آدم جدی هستم ولی نمی دونم چرا در درون این همه طنز وجود داره پس داستان باشه برای پست بعدی 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ق.ظ http://1math.blogsky.com

سلام
طنز و جدی فرقی نداره. مهم اینه ملت حال کنن
خوش باشی نصفه شب

مرضیه سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ق.ظ

سلام

همه پستها رو خوندم، مایه ای از طنز داشت، ولی داستانی در کار نبود...

اما جذاب مینویسی، به نوعی واگویه میکنی اونچیزی که تو ذهنته؛ و من چون به شدت مایل به خوندن ذهن آدمها هستم و به شدت در این زمینه کودن هستم، وقتی میرسم به چنین نوشته هایی مثل قحطی زده ها همه اش رو یکجا سر میکشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد